Ο Ολυμπιακός αλλάζει εποχή στον τομέα του αθλητικού ρουχισμού και κάνει ένα μεγάλο βήμα συνεργασίας με μία από τις κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως στον χώρο του αθλητισμού. Η Nike αναλαμβάνει την ένδυση της ομάδας από τη σεζόν 2026-27, παίρνοντας τη σκυτάλη από την ελληνική GSA, με την οποία θα ολοκληρωθεί η συνεργασία στο τέλος της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.
Από τη GSA στη Nike – Τέλος εποχής και νέα αρχή
Η συμφωνία με την GSA θα τερματιστεί στο τέλος της σεζόν 2025-26, όπως προβλέπεται από το υφιστάμενο συμβόλαιο. Παρότι η GSA στήριξε την ομάδα αυτά τα χρόνια, δεν έλειψαν τα παράπονα, ειδικά από τους φιλάθλους, που εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τον σχεδιασμό των εμφανίσεων – με την λευκή φανέλα να δέχεται τις περισσότερες επικρίσεις. Επιπλέον, αρκετοί θεωρούν ότι η συνεργασία δεν συνοδεύτηκε από ανάλογες επιτυχίες στο αγωνιστικό κομμάτι, κάτι που για τον Ολυμπιακό παίζει πάντα ρόλο.

Nike και ΣΕΦ πάνε πακέτο – Boutique εντός γηπέδου
Η συνεργασία με τη Nike φέρνει μαζί της και έναν εντελώς νέο αέρα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Η αμερικανική εταιρία σκοπεύει να αποκτήσει δική της μπουτίκ εντός του ΣΕΦ, η οποία θα στεγαστεί σε έναν ανανεωμένο χώρο του γηπέδου, μετά την επικείμενη ανακαίνιση που έχει ήδη δρομολογηθεί. Το timing της συμφωνίας, λίγο μετά την επίσημη παραχώρηση του ΣΕΦ στον Ολυμπιακό, δεν είναι τυχαίο, ο σύλλογος έχει πλέον τον απόλυτο έλεγχο και κάνει στρατηγικές κινήσεις για την ενίσχυση της εμπορικής του ταυτότητας.
Στρατηγική κίνηση με… παγκόσμιο brand
Η Nike δεν αποτελεί απλά ένα μεγάλο όνομα στον αθλητικό εξοπλισμό, αλλά έναν παγκόσμιο κολοσσό με τεράστια εμπειρία και επιρροή στο μπάσκετ, τόσο στην Ευρώπη όσο και στο NBA. Η είσοδος της στο «ερυθρόλευκο» στρατόπεδο ανοίγει νέες προοπτικές για προβολή, εμπορική δυναμική και τεχνογνωσία στον σχεδιασμό και την ποιότητα των εμφανίσεων. Μια κίνηση που, πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι, αποδεικνύει και την ανερχόμενη οργανωτική φιλοσοφία του συλλόγου, που επενδύει στο μέλλον και το brand του.


