Η σεζόν 2025 της Formula 1 μπαίνει στην πιο κρίσιμη καμπή της και τα βλέμματα στρέφονται στους μεγάλους πρωταγωνιστές. Ο Λιούις Χάμιλτον, στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari, δέχεται σκληρή κριτική, ενώ ο Ζακ Βιλνέβ μιλάει για τον Μαξ Φερστάπεν, ο Βάλτερι Μπότας ετοιμάζεται για επιστροφή, και οι νέοι κανονισμοί του 2026 υπόσχονται ανατροπές.
Χάμιλτον: «Κατεστραμμένος» στη Ferrari;
Ο πρώην οδηγός της Scuderia, Αρτούρο Μερζάριο, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον Λιούις Χάμιλτον, χαρακτηρίζοντας τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή «demolished» από το ξεκίνημα του στη Ferrari. Ο 82χρονος Ιταλός πιστεύει ότι η μεταγραφή του Βρετανού στο Μαρανέλο ήταν «καθαρά εμπορική κίνηση» που τελικά γυρίζει μπούμερανγκ για την ομάδα και τον ίδιο.
«Η Ferrari δεν του δίνει το πλαίσιο για να νιώσει ηγέτης και ο Χάμιλτον δείχνει απογοητευμένος, σχεδόν κατεστραμμένος ψυχολογικά» σχολίασε ο Μερζάριο, προκαλώντας μεγάλη συζήτηση στο ιταλικό Τύπο.
Βιλνέβ για Φερστάπεν: «Δεν είναι καλύτερος, αλλά είναι μόνος του»
Σε αποκλειστική συνέντευξη στο RacingNews365, ο Ζακ Βιλνέβ αναφέρθηκε στον Μαξ Φερστάπεν, τονίζοντας ότι ο Ολλανδός δεν είναι «καλύτερος» από τους σπουδαίους οδηγούς του παρελθόντος, αλλά σήμερα βρίσκεται σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο από τους ανταγωνιστές του.
«Ο Μαξ δεν είναι ανίκητος επειδή είναι ο καλύτερος όλων των εποχών, αλλά γιατί αυτή τη στιγμή τρέχει μόνος του» υπογράμμισε ο Καναδός πρώην πρωταθλητής.
Μπότας: Επιστροφή χωρίς ποινή;
Ο Βάλτερι Μπότας φαίνεται έτοιμος να επιστρέψει στη Formula 1 με τη νέα ομάδα της Cadillac το 2026. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, ο Φινλανδός ίσως δεν χρειαστεί να εκτίσει την ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση που του είχε επιβληθεί στο Άμπου Ντάμπι το 2024, καθώς η νέα σεζόν και η αλλαγή ομάδας ενδέχεται να μηδενίσουν το ποινικό υπόλοιπο.
Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται σύντομα, με τον Μπότας να υπογράφει ως ο πρώτος οδηγός της Cadillac F1.
Οι ριζικές αλλαγές του 2026
Παρά τις δυσκολίες του 2025, ο Χάμιλτον δείχνει ενθουσιασμένος για το μέλλον. Ο Βρετανός σχολίασε πως ανυπομονεί για τους νέους κανονισμούς του 2026, που θα φέρουν εντελώς νέα μονοθέσια και κινητήρες.
«Θα είναι μια τεράστια πρόκληση, ένα μεγάλο μάθημα για όλους μας. Θα πρέπει να σκάψουμε βαθιά και να καινοτομήσουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το μεγάλο φινάλε του 2025
Με 10 Grand Prix να απομένουν, η μάχη του τίτλου μεταξύ Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον, την ώρα που η Red Bull καλείται να αποφασίσει ποιος θα πάρει τη δεύτερη θέση δίπλα στον Φερστάπεν για το 2026.
Το παζλ της Formula 1 παραμένει ανοιχτό: ένας «κατεστραμμένος» Χάμιλτον, ένας κυρίαρχος Φερστάπεν, ένας Μπότας σε νέα αρχή και κανονισμοί που θα αλλάξουν τα πάντα.


